poniedziałek, 21 maja 2012

Nie masz czasu na dłuuugie gotowanie? Tarta z botwinką, cukinią, gruszką i serami


Zawsze staram się mieć w lodówce ciasto francuskie, bo jak nie mam pomysłu na obiad, kolację czy deser, wykładam je na blachę, wrzucam to co mam w lodówce i danie gotowe :)

Składniki:
  • opakowanie gotowego ciasta francuskiego
  • 1 cukinia
  • 1 gruszka
  • cebulka z dymką
  • garść botwinki
  • opakowanie serka pleśniowego np Lazur niebieski
  • pół szklanki mozarelli
  • kilka kropli oliwy
  • sól, pieprz


Cukinię i gruszkę kroimy na plasterki i grillujemy na patelni grillowej. Możemy też podgrillować łodyżki botwinki, nie liście :)
Ciasto rozwijamy na blasze wyłożonej papierem do pieczenia (można użyć papieru w który zawinięte jest ciasto), układamy liście botwinki, grillowaną cukinię i gruszkę, pokrojoną dymkę, kropimy oliwą, solimy, pieprzymy, mieszamy i rozkładamy na tarcie. Dodajemy rozdrobnione sery i wkładamy do piekarnika nagrzanego do 180 stopni na ok. 35-40 min.

Tak wyglądała przed pieczeniem: 



A tak na talerzu:



3 komentarze:

  1. takie tarty bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. szybki pomysł na tartę, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. I jakie szybkie :) to jest tarta pod tytułem "wrzucam co mam pod ręką" :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...