poniedziałek, 11 czerwca 2012

Zrobiłam kanapki z pasztetem... test z polska-gotuje.pl

Uwierzcie mi, że nawet ktoś kto lubi gotować i umie przyrządzić wiele potraw, czasami ma ochotę na coś innego i nie wymagającego gotowania... nawet najlepszym kucharzom nie chce się czasami gotować...
I wtedy najczęściej powstaje kanapka...
Do moich kanapek użyłam pasztetu firmy DROP S.A. z drobiem i pieczarkami oraz kwasami omega-3 otrzymanych do testu od polska-gotuje.pl.

Poniżej moje propozycje na kanapki z pasztetem.

Kanapka z sałatką z młodej kapusty (młodą kapustę szatkujemy, dodajemy poszatkowaną dymkę ze szczypiorkiem, solimy, pieprzymy i polewamy obficie oliwą z oliwek) - na kanapkę z pasztetem nakładamy solidną porcję sałatki i posypujem zmielonym chili:



I tradycyjnie - kanapki z ogórkiem małosolnym własnej produkcji (http://tonajezyku.blogspot.com/2012/06/nie-ma-to-jak-wasne-ogorki-maosolne.html), pomidorem z cebulą i ze szczypiorkiem:


Kanapka mam wrażenie najbardziej udana - z podsmażonymi pieczarkami (pieczarki podnoszą "ukryty" smak pieczarek zawartych w pasztecie) i odrobiną szczypiorku do dekoracji:


Moje wrażenia?
Pasztet odrobinę "bezpłciowy" w smaku, mam wrażenie że sprawił to dodatek pieczarek. Poza tym dobry na dni kanapkowe...

I na koniec informacja od producenta:


Aktualnie firma DROP S.A., jest jednym z największych i najnowocześniejszych przedsiębiorstw branży drobiarskiej w Polsce. Spółka należy do światowej czołówki w produkcji zdrowej i bezpiecznej żywności najwyższej jakości.
Mięso drobiowe będące podstawowym składnikiem pasztetu, pochodzi z zamkniętej produkcji hodowlanej, prowadzonej w oparciu o najwyższej jakości pasze pochodzenia roślinnego. Procesy produkcyjne są zgodne ze standardami Unii Europejskiej pod względem sanitarnym i technologicznym. Nowoczesne technologie, system zapewnienia bezpieczeństwa żywności – HACCP oraz stały nadzór weterynaryjny i wysoko wykwalifikowana kadra, przyczyniają się do powstania wyrobu najwyższej jakości potwierdzonych certyfikatami: BRC, IFS, GOST i Halal.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...