sobota, 28 lipca 2012

"Kaszotto" z kurkami i niebieskim Lazurem


Ja użyłam resztek z obiadu z dnia poprzednego (bo dzień wcześniej na obiad były pieczone udka kurczaka z kaszą jęczmienną a dodatkowo miałam kilka kilo kurek i część z nich zesmażałam na maśle z cebulką i mroziłam), ale kaszę można ugotować również jak risotto z bulionem i wtedy będzie to prawdziwe "kaszotto" - risotto :)

Składniki dla 2 osób:
  • 1,5 szklanki ugotowanej kaszy jęczmiennej
  • 2 szklanki kurek
  • cebula
  • 2 łyżki masła
  • serek Lazur niebieski
  • sól, pieprz do smaku

Na maśle podsmażamy cebulkę, wrzucamy oczyszczone i osuszone kurki, solimy i pieprzymy do smaku, smażymy ok. 2-3 minuty (trzeba uważać, bo kurki twardnieją jak są za długo smażone) na mocnym ogniu, żeby jak najszybciej odparować płyn z kurek.
Wrzucamy kaszę, pokruszony ser, smażymy przez maksymalnie minutę, do rozpuszczenia sera, i nakładamy na talerze.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...