czwartek, 6 czerwca 2013

Sałatka z bobu nr. 3 według Sophie Dahl


Ostatnio gotuję z "Apetyczną panną Dahl", każdy w domu wybiera jakieś danie a ja je przyrządzam. 

Przedstawiam wybór Młodego - Sałatka z bobu z pecorino i szparagami...


Składniki:

  • pęczek szparagów
  • 2 szklanki bobu
  • garść mięty
  • 1/2 szkalnki pokruszonego pecorino
  • 3 łyżki oliwy z oliwek ( u mnie taka)
  • sól, pieprz do smaku

Szparagi ugotować we wrzątku przez ok. 2-3 minuty, przelać zimną wodą, pokroić na mniejsze kawałki.
Bób ugotować, ja miałam mrożony więc wystarczyło 2 minuty we wrzątku, przelać zimną wodą, obrać.
Do miski włożyć bób, szparagi, pokruszony ser, posiekaną miętę, doprawić odrobiną soli i pieprzu, polać oliwą, delikatnie wumieszać i gotowe!

Smacznego!




Przepis powstał w ramach testowania produktów Index Food.



4 komentarze:

  1. Uwielbiam Dahl ! A pokochałam ją jeszcze bardziej niedawno, kiedy dowiedziałam się, że jest ona żoną mojego ukochanego Jamiego Culluma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie jadłam takiego połączenia, ale wygląda smacznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...