poniedziałek, 16 grudnia 2013

Ekspresowe kopytka z patelni


Nie wiem czy to są kopytka czy raczej powinnam je nazwać pasztecikami... zaczęło się od tego, że zostały ziemniaki z poprzedniego dnia i miałam zrobić kopytka, ale wyjęłam patelnię, ukręciłam coś większego i usmażyłam :)
To może nazwijmy je kopytami?



Składniki:



  • 2 szklanki ugotowanych ziemniaków

  • jajko
  • 3 - 4 łyżki mąki
  • łyżeczka łagodnej czubricy
  • łyżka masła klarowanego


Ziamniaki przepuścić przez praskę, włożyyć do miski lub wyłożyć na stolnicę, dodać jajko, czubricę, mąkę i wyrobić ciasto do momentu aż zacznie odlepiać się od ręki (w razie potrzeby dodać więcej mąki), uformować wałeczki i smażyć ja na maśle po 2 minuty na każdej stronie.

Na zdjęciu kopyta podałam z kotletem z karkówki i ogórkiem kiszonym.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...