sobota, 31 stycznia 2015

Co ten Gaca w sobie ma?


Zostałam zaproszona wraz z kilkunastoma blogerkami do zapoznania się z system odchudzania Konrada Gacy. Najpierw recenzowałyśmy jego KSIĄŻKĘ, a w pewien weekend stycznia wybrałyśmy się do urokliwego Kazimierza Dolnego, żeby jako pierwsi goście skorzystać z oferty GACA SPA.



Poniżej krótka obrazkowa relacja z naszego pobytu i odpowiedź na pytanie "czy warto?"…

Pierwszego dnia pobytu zostałyśmy poddane metamorfozie, czyli dokonano na nas profesjonalnego makijażu i sesji zdjęciowej… ja na zdjęciach wypadłam tak:


Powstały również zdjęcia grupowe:



Wieczorem było spotkanie z Konradem Gacą, twórcą Gaca System i właścicielem Gaca Spa. 
Pan Konrad opowiedział nam o swojej metodzie, mogliśmy poznać osoby, które z nim schudły, porozmawiać, zadać pytania na nurtujące nas tematy np. jak wygląda ciało kobiety, która schudła ponad 40 kg...

 



Drugiego dnia czekała nas wycieczka z przewodnikiem po Kazimierzu oraz wizyta w piekarni Sarzyńscy i samodzielne przygotowanie kazimierskich kogutów:






W Gaca Spa kuchnia serwuje dania z książki Konrada Gacy "Kuchnia FIT", której recenzję możecie przeczytać TUTAJ
Na miejscu można się zatem przekonać, że można jeść bez soli, że małe porcje wcale nie oznaczają głodu i że tak naprawdę, dietę da się przeżyć, że smacznie i kolorowo mogą wyglądać nawet posiłki niskokaloryczne.




Ja już niejedno odchudzanie mam za sobą, wiem, że schudnąć jest stosunkowo łatwo. Problemem jest zachowanie zdrowych nawyków po diecie, łagodne wyjście z niej i przyzwyczajenie organizmu do większej ilości kalorii, ale nie do porcji z czasów przed dietą :) Mnie się nie udało, w ciągu 2 lat od zakończenia ostatniej diety znowu przybrałam na wadze i jak wielu ofiarom efektu jo-jo, udało mi się osiągnąć wagę wyższą niż przed dietą :(

Czy warto jechać do Spa? Czy warto zainwestować w siebie, swoje zdrowie i często życie? Czy warto wejść w System Gaca?
Mnie rozmowa z Konradem Gacą przekonała, jestem pewna, że jest to człowiek z pasją, ktoś kto odchudza ludzi nie tylko dla pieniędzy, ale też dlatego że to lubi. Spa może być łagodnym przyzwyczajeniem się do diety, do małych porcji, do ćwiczeń i do tego że organizm poddany diecie będzie walczył o każdy zabierany mu kilogram...
Odpowiadając na pytanie z tytułu tego posta - Gaca daje niesamowitą motywację do odchudzania i do pozostania przy nowych nawykach. Daje również wiarę w to, że Ci się uda - to właśnie według mnie najmocniejsza strona odchudzania z Gacą. 

Mnie GACA SYSTEM mocno kusi, chciałabym wyglądać znów jak na zdjęciach poniżej, czyli 5 lat i kilkanaście kilo temu… zobaczymy, jak się skuszę, będę Wam opowiadać na bieżąco...


 


Do stworzenia tej relacji wykorzystałam zdjęcia autorstwa Agnieszki Kozłowskiej, koleżanek blogerek - Agaty Witowskiej i Kasi Wrońskiej oraz mojej sesji w wykonaniu Kris Sentek Photography.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...