niedziela, 17 maja 2015

Sałatka ze smażonym boczniakiem


Czasami wystarczy chwilka, kilka dobrych składników i sałatka gotowa!


Składniki na sałatkę dla 2 osób:


  • kilka liści sałaty
  • 6 - 8 niedużych boczniaków
  • kawałek serka koziego
  • szalotka albo mała cebula
  • pomidor 
  • łyżka posiekanej natki pietruszki
  • łyżka klarowanego masła
  • łyżka oliwy
  • łyżeczka octu winnego
  • sól, pieprz do smaku


Boczniaka usmażyłam na maśle, posoliłam, popieprzyłam i podzieliłam na cząstki. Na dnie salaterki ułożyłam liście sałaty, na to szalotkę pokrojoną w krążki, pomidora podzielonego na cząstki, serek pokrojony na kawałki, boczniaka. Całość polałam oliwą, skropiłam octem winnym i posypałam natką pietruszki.

Smacznego!



Sałatki na grilla

2 komentarze:

  1. Chętnie bym spróbowała takiej sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby sobie takie danie przyrządzić :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...