wtorek, 28 lipca 2015

Dorsz na makaronie w sosie kurkowym


Jakoś tak nigdy mi się ryba dobrze nie kojarzyła z kurkami, aż w końcu spróbowałam i się okazało, że to bardzo dobre połączenie…

Składniki dla 2 osób:


  • 2 kawałki dorsza
  • 200 g makaronu (u mnie fussilli)
  • szklanka kurek
  • duża cebula
  • szklanka śmietany
  • pęczek koperku
  • sól, pieprz do smaku
  • masło klarowane


Dorsza chwilę podsmażyłam na maśle, makaron ugotowałam trochę krócej niż czas podany na opakowaniu i wzięłam się za sos kurkowy - posiekaną cebulę podsmażyłam na maśle, dodałam kurki, podsmażyłam 3 minuty, wlałam śmietanę, dodałam koper i dosmaczyłam solą i pieprzem.
W naczyniu do zapiekania ułożyłam makaron wymieszany z sosem, na wierzchu położyłam kawałki dorsza i kilka kawałeczków masła i wstawiłam na 10 minut do piekarnika nagrzanego do 180 stopni.

Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...