środa, 5 sierpnia 2015

Udka kurczaka pieczone z batatem i cukinią


Gorąco, żar leje się z nieba, nie chce się stać przy garach, lepiej wrzucić wszystko do foremki i upiec…. A mój mąż nazywa mnie mistrzem zapiekanki w upały…


Składniki dla 2 osób:

  • 4 udka kurczaka
  • 1 średni batat
  • 1 średnia cukinia
  • 1 cebula
  • 5 ząbków czosnku
  • świeże zioła - rozmaryn, tymianek, curry
  • oliwa z oliwek
  • sól

Udka umyłam, osuszyłam. Cukinię umyłam, bataty i cebulę obrałam i pokroiłam w równej wielkości kostkę. W naczyniu do zapiekania wysmarowanym oliwą ułożyłam kurczaka, warzywa, dodałam czosnek, zioła, całość posoliłam i skropiłam oliwą. Wstawiłam do piekarnika nagrzanego do 180 stopni na 30 minut i na koniec na 5 minut włączyłam grillowanie. I już...

Smacznego!

* deska użyta na zdjęcia do zakupienia w PRACOFNIA.



Danie pachnące ziołami. Lato 2015

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...